hard to get is not in my vocabulary.

utan tvekan är jag en rättfram, självsäker och social tjej. det jag insett såhär på senade år, ofta med hjälp utav vänners påpekanden, är att det inte alltid är bra. jag skrattade dock gott när jag läste nemi häromdagen i dn. vi har inte mycket gemensamt, nemi och jag, men just i den stripen är nemi jag. så är det bara. jaja, nu ska jag sova. sex and the city 2 är en skitfilm. det tog mig tre timmar att se den. för jag pausade och gjorde annat emellanåt. ni som inte sett den, se den inte. stick to the series.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0