here and there.

jag säger det igen, you gotta love the west coast. igår var en mycket härlig dag med malmöhäng hos klara. vi drack rödvin, pratade om män, åt gårds chips och mötte sedan upp med lucas på volym. jag gillar malmö. och lucas. och klara. och hoegaarden. när jag dricker hoegaarden måste jag hålla glaset med båda händerna. jag gillar det. för det får mig att känna mig så liten, så petit. att jag dessutom fick frukosten serverad, hann dricka en kaffe med nästan kusinen och stanna till i lund för att äta lunch med de antagligen bästa kollegorna jag någonsinn haft (och se att utav dem hade en bulle i ugnen) gjorde liksom hela min dag. jag saknar västkusten...



you gotta love the west coast. i've been drinking beer in malmoe and having lunch in lund. i've seen good old friends lokking just the same, and good old firends with a little baby in her tummy. always makes me smile. i miss my west coast...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0