husband and wife living happily ever after.

jag är fortfarande lite virrig efter igår. det var en lång dag och en känslostark kväll. kvällstidningarna får skriva vad de vill, jag vet iallafall att vårt brudpar, johan och tilda, hade en fantastisk kväll. i förmiddags var jag på frukostmöte hemma hos anders lundin tillsammans med gänget för att diskutera gårdagens program och vad vi har att se fram emot nästa vecka. nu sitter jag på kontoret och redigerar bilder för fullt. en och en halv vecka kvar bara. konstigt...



our amazing bride with her husband to be. the wedding was amazing, the show was great and now i'm at work editing a few photos. one week to go. feels wierd.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0