i found a positive thing.

fyra kilometer. sen sa benen till. "ajabaja emelie, överansträng oss inte nu" sa de, och jag lyssnade. ska man orka springa mycket, jag planerar att springa även i vinter, får man ta det lite lugnt i början. även om man är lite som en kalv på grönbete när man springer där i skogen. spindelväv i ansiktet, kaniner som skuttar runt och fjärilar som knockar en i pannan. det är precis så det ska vara. dessutom upptäckte jag att mina skor, som trots allt inte är särskilt gamla, faktiskt är nike+ skor och antagligen funkar fin fint att använda. så nu kan jag lägga de 800 på ett sportsband och en sensor istället. sweet!

starkt kaffe, ett ägg, två knäckebröd med leverpastej, hallonjuice och yoghurt med branflakes och banan.


this morning i ran 4 k and had this fabulous breakfast, shown above. i also found out that my old shoes, that are'nt really that old, are nike+ shoes as well. so now i can return the ones i bought, and get the nike+ sportsband and sensor instead. wicked.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0