if only a lifetime.

okej då, jag sprang vilse. okej då, jag blev lite orolig där ett tag. så okej då, en snäll tant och en snäll gubbe tvingade mig att säga var jag bodde och envisades med att köra hem mig. ögona böj. så fort de vinkat hejdå och jag låtsats öppna dörren vände jag på klacken. satte igång mp3-spelaren igen och sprang. till fotbollsplanen. sprang runt, över och fram och tillbaka. i det våta gräset så att svetten stänkte. till timo räisänen. låten nedan är live versionen av if only a lifetime. springer man i takt med den mår man fint. sen vek sig mina ben och jag sprang hem. jag lägger bara benen på ryggen av trevliga anledningar, och vägrar vika mig för snuskgubbar i buskarna.



so maybe i got slightly lost. so maybe i got slightly scared. so maybe this nice old couple forced me to let them drive me back home. as soon as we waved good bye, i went back out again. to the soccer field. my field.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0