very last day.

ångest. blandat med viss lättnad. allsång på skansen är slut, och första delen av min praktik är slut. jag sitter alltså på denna stol för sista gången. i flera veckor ska jag nu vara ledig, iallafall nästan helt ledig. i oktober börjar allvaret igen, då på samma kontor, men på en annan stol. dansbandskampen för hela slanten snackar vi! men nu ska jag göra sånt man gör sista dagen på jobbet. städar upp, rensar ur, puffar om, tänder upp, släcker ner och skriver tack.



last day at work. i'm gonna miss them all sooooo much. gonna take some time off, and focus on getting back to "work" in october.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0