oh i feel blessed.

inte många dagar kvar nu. inte många timmar, ens, tills jag får träffa mina fina, älskade, söta, fantastiska, vackra, bästa, härligaste julia. onsdag. onsdag onsdag onsdag. tills dess fördriver jag tiden med att ringa till andra bortsprungna katter, och vänta på ett bakfullt sällskap. filmtittandet har liksom fått lov att vänta lite. men jag är ju ledig imorgon, så vad gör det om timmen blir sen? ja och under tiden lyssnar jag såklart på fin musik med. musikvideoinspelningen gick bra. fick fyra myggbett under tiden jag låg där i gräset, men det var det värt!


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0