read to digest.

mätt. jag är så mätt. efter lunchen, som varade i en och en halv timme bara för att jag och erik alltid har så mycket att prata om när vi lunchar, åkte jag hem för att duscha. vattnet rann inte ner. jag har länge svurit över att det måste vara stopp någonstans. så jag gjorde det. rensade avloppet. och alla rören. skruvade isär, plockade av och rensade rent. naken, på mina bara knän, lagom nära toan för att kunna kräkas ifall jag behövde. nu rinner vattnet ner, som om det aldrig gjort annat. nu väntar jag på att claudias spaghetti och köttfärssås ska smältas i min mage så att jag kan ut och springa. mörka moln över hökarängen. får se om det håller uppe.



have i been busy today? well, yes. if picking up old vhs' from school, having a fabulous hour and a half lunch, unclogging the drainpipe in the shower and then having dinner with mama claudia and beby stella is enogh for one day to be called busy. now i'm too full to run, but hopefully one hour is digesting enough. i need to run.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0