reunion.

ikväll ska jag mysa med min fina klass. iallafall några utav dem. många har jag inte sett på hela sommaren, så det ska bli väldigt kul! snart skall jag dock äta lunch med fina sigrid. hon gör sin praktik på dokument inifrån här på svt, så vi sitter i princip ovanför varandra! men först lite research och idésprutande inför nästa program! för övrigt har jag, sen i onsdags, lyssnat sönder denna låt. jag vet att jag har ett minne till den, gömt långt, långt bak. men jag vet inte varför jag blir så berörd av den. så jag fortsätter lyssna. sönder.



later today i'm finally gonna get to see my good friends from school. most of them i haven't seen for months! the song above is a song i've been listening to a billion times. before. and now i've started to listen to it again. don't know why, it just moves me. hm.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0