soon it's all over.

näst sista programmet avklarat, med bravur. nästa vecka sänds allsång på skansen för sista gången, och min praktik går mot sitt slut. det har varit en fantastiskt lärorik sommar, och att vi toppade detta programmet med en vigsel, live!, inför 20.000 i publiken känns stort. riktigt stort. ser fram emot en dundrande aslutning, med en grym avslutningsfest. glöm inte att kolla in allsångsbloggen där jag lovar att göra mitt bästa för att under mitt alias "webb-emelie" förse er med allt bakom-scenen material ni behöver!

alla foton är från svt.


allsång på skansen is soon over. next week is the final week, and also my final week. feels great to have been a part of this amazing show, and i'm totally looking forward in making the most of the last show.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0