sore.

kvart över sex steg jag upp för att bege mig ut på en skön morgonrunda. när jag kom hem och skulle stretcha nådde jag dock inte längre ner än till knäna med händerna, så stela var mina lår. dom hatar mig. antar att det nog gick lite väl hårt åt dem i måndags. lyssnar iallafall på en 45 minuter lång mix med aesop rock som är hur skön som helst att springa till. hela finns att låna på internet.



woke up at 6:15 am to try and make my poor thighs less sore. ran for 45 minutes and came back less sore, but stil very, very stif. my thighs stil hate me.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0