stand up straight. lie down low.

moah har åkt nu. till tarfala. det är skitlångt dit, och hon ska vara där skitlänge och forska på graciärer. skitcoolt. som edn fantastiska kombo hon är hittade jag en matlåda med lappen "ät upp kyckling johannes. glöm inte lägga jordnötter på." i kylen när jag ramlade hem vid fem i morse. jag åt den inte då, utan sov till för en timme sen. så jag ska äta den nu. igår satt vi alltså i ivar los park tills vi gick till södra teatern där vi stannade tills vi gick till spybar där vi stannade tills vi vi åkte på efterfest där vi stannade tills jag insåg att jag glömt min jacka på spybar. snart kommer förhoppningsvis langen hit med lite dexter och räddar min kväll så att vi kan äta popcorn till vi somnar.

de fantastiska bilderna har jag lånat av finaste åsa.


had an amazing night last night. spent it with fabulous friends in ivar lo's park. then we went to södra teatern for some fabulous dubstep, and then i gave someone my phonenumber and ended up in spybar. funny how things just happen. anyway. i'm heavily hung over and are now waiting for langen to get here so that we can watch dexter and eat popcorn.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0