this is what i do.

det verkar finnas intresse bland diverse löst folk att få veta vad det är jag gör egentligen. på allsång på skansen alltså. och jag kan kortfattat beskriva min roll som såhär: jag är hon den där man irriterar sig på som fotar allt och alla, i tid och otid, backstage och on stage, och sedan bloggar om det. jag lägger upp videoklipp på allsångens hemsida som linn och frida producerat, och sen eldar jag papper, facebookar, blåser ballonger, twittrar, sjunger i ett tält och en massa, massa annat. världens bästa praktikplats, skulle man kunna säga.

jag gillar anders.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0