carmen, kelly's. zucchini, courgette.

ibland kan det uppstå problem. idag hände följande:

jag kommer in på carmen, och ringer petter. "hallu, var är du?" petter svarar: "jag är där inne, i baren längst in..." jag: "what? vadå baren... alltså jag ser inte dig... jag står i baren" petter: "lugnt, jag kommer till den andra baren och möter dig!" det går två minuter. jag skriver på sms: "men vad tusan, är du på södra bar eller?!" petter ringer: "var fan är du?!" jag: "jag är på carmen, var fan är du??" petter: "jag är på kelly's!"

som tur är är det inte långt att gå, men frågan är ju hur vi lyckas blanda ihop namnen. i vilket fall som helst blev det en öl, lite pommes och en hel massa snack. skönt att catcha upp sådär ibland, speciellt när det var fem månader sedan sist! nu är jag dock hemma i hemmets halvlugna (per spelar ett ganska våldsamt dataspel) vrå. det dricks te, äts scones och lyssnas på ny musik. jag försöker gilla oscar linnros - ack, sundbyberg. men jag vet inte. gillar vi? jag vet iallafall att jag älskar les mills nya reklam, men rådissar paolo robertos skrikande i reklamen på spotify. usch.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0