consolidate consolidate consolidate consolidate consolidate.

inspelningsdag ett är slut. jag är helt slut, och mina två små klippor dansar tango medan materialet consolideras. "hur gjorde du?!" skrek kristin när jag lyckades få överföringen att fungera. "jag vet inte!" konstaterade jag. dethär med tekniken är inget vi gillar, och nu hoppas vi verkligen att allt gick som det ska. för vi raderade precis originalklippen från p2-kortet. galet läskigt. så fort det är klart ska iallafall jag åka till boulehallen och spela lite pingis. mest för att jag inte orkar, men vill.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0