don't roll your eyes, roll the camera!

vad hade jag gjort utan min termos idag. antagligen inte mycket. för det är tack vare min lillasyster som jag kommer till skolan i vaket tillstånd. elli, you rock! idag ska vi rocka som satan, min drama grupp och jag. vi snackar alltså inspelning. inspelning! första inspelningsdagen, och vi fattas en skådis. men det är lugnt, igen fara, nemas problemas och peice of cake. för det löser sig. på något sätt. jag är dunderproducenten med bästa gruppen så det löser sig. kvart i nio hämta jens upp mig i bilen på gullmarsplan, för då ska vi hämta tio kilo pasta och kyckling hos svensk cater. efter det ska vi hämta tio mackor på centralbadet. de är guld värda och vi är grymt tacksamma. sponsorer is the shit. goda vänner också för den delen. det kommer bli en dag med mycket stress, och alltså få inlägg. men desto fler yo:s, förhoppningsvis.


oh my goodness, oh my god i fear, i fear i'm cracking up - david and the citizens - the end

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0