future career: study adviser.

ännu ett mail har kommit. i detta står det dock:

"hej emelie! jag fick ditt namn från xx som gick på medieinstitutet kommunikation. hon berättade att du går på tv-produktionsutbildningen. jag är nämnligen själv väldigt intresserad av tv-produktionsutbildningen och tänkte bara höra hur den är?"

...och mitt namn är rättstavat. alltid något. och helt ärligt tycker jag att det är ganska kul att folk hör av sig sådär, för då kan de ju verkligen få veta mer om min utbildning. om det är någon utav er läsare som vill ha mer info får ni hojta, så ska jag skriva ihop lite info här på bloggen. snart dags att söka ju...

nu ska jag iallafall laga köttfärssås och spaghetti. hungrig som en varg blir man av att skriva manus.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0