i'm going insane but i love it cuz it makes me feel alive.

galet hektiskt. galet jobbigt. galet kul. mitt liv är en upp-och-nervänd pannkaka och jag har så mycket på mitt schema att jag skulle behöva en extra emelie att skicka iväg på diverse uppdrag. jag skulle dock aldrig ge upp sånt som gör mig riktigt glad. till exempel den fantastiska middag som intogs på marie levau igår. vi åt lamm. med majskolvar, pommes, olika typer av smaksatt smör, coleslaw med äpple och så kaffe på det. jag dog lite. idag har det varit fullt upp i skolan med föreläsning med tomas alfredsson, och så möten och dramaplanering på det. vi jobbar på av bara satan, och jag är så stolt över min grupp. ikväll ska jag dock somna i tid. jättemycket i tid. tills dess; the raconteurs - steady as she goes.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0