inside my leg.

jag duschade precis. upptäckte att gropen i mitt högra smalben inte försvunnit. upptäckte den för några veckor sedan. ser sjukt ut. sjuktigt äckligt. jag har en grop i benet. jag skojar inte. den är stor som tre femkronor till ytan, och lika djup. per inspekterade och tyckte också att det såg konstigt ut, men ville pracka på mig profetian om att "det går över". pfft. as if. jag tror att larver äter på mitt kött på benet under huden. helt övertygad. en grop i benet. sjukt. måste nog sova på saken, och undersöka vidare imorgon.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0