racket five.

jag är dålig på att göra high fives. fråga vem som helst som försökt high fiva mig. jag suger. men det är ändå en hel del folk jag skulle vilja high fiva nu. som hela min klass, till exempel. satan i gatan vad vi är bra. vi är bäst. vi är grymmast. vi är hetast. vi äger. hela dagen har vi applåderat och applåderat efter film, efter film. imorgon blir det fler applåder. längtar redan! inte nog med att jag alltså vill high fiva drygt trettio personer, vill jag även high fiva de sköna människor som kom till boulehallen ikväll. det spelades rundpingis med alla möjliga nationaliteter och det dracks en hel del öl. för min del bara en halv, tack vare samvetet efter att ha sprungit en halv mil på löpbandet. lite spontant sådär. nu blir det definitift sänggång efter lite temys med min kära kombo. som för övrigt är en fantastiskt duktig pingisspelare.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0