run like the wind.

fick en förfrågan av miss roo om tips på låtar jag tränar till. jag är ganska enformig, och brukar mest ha dessa i min mp3-spelare (nej, ingen ipod):

just jack - stars in their eyes
black eyed peas - pump it
timo räisänen - my valintine
m.i.a. - birdflu
timo räisänen - 16
kings of leon - sex on fire
timo räisänen - if only a lifetime
hoffmaestro - highway man
timo räisänen - michael

timo funkar väldigt bra att springa till, och på denna sida kan man hitta låtar som passar den takt man springer i. det är antalet bpm som räknas. så det så.

när det sen kommer till träningsmusik brukar jag bara leta upp något i stil med "va body work out" och tanka in. är inte så kräsen, även om paradise - see the light är det enda som funkar när jag tränar rygg/axlar. pepp på er nu!

comments
Postat av: Mandie

Grymt hun! Du har svar på allt du ;) idag åker vattenflaskan med i högsta hugg! :) puss

2010-02-02 @ 08:08:29
URL: http://missroo.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0