small eyes.

jag är lite trött i ögonen. mycket för att det varit hektiska dagar med få timmars sömn på nätterna. men mycket för att det är så kallt att man spänner sig som värsta pilbågen när man vistas utomhus. efter fyra timmar på saras tobak dog jag halva vägen hem. tunnelbanan var såklart överfull och försenad, men droppen kom när en kille, runt 20 bast, med kräk på kragen rapade mig rätt i ansiktet. jag flippade och sa åt honom att hålla i sig för-i-helvete och sluta trilla in i folk. när jag kom hem fick jag en kram av per och det gjorde saken lite bättre. nu ska jag dock ut i skitvädret igen med min rullväska och handla grejer till imorgon. jag viskar just nu många fula ord med ihoppressade käkar.

ja och sen funkar inte mitt spotify. snor.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0