wash my mouth with soap.

jag slängde in min tvätt prick sju. det vill säga en timme efter att den som hade tvättid skulle ha börjat tvätta. jag hade inte dåligt samvete, för entimmesregeln i detta huset anser jag vara väl tilltagen, då det i vanliga fall brukar röra sig om en halvtimme. i vilket fall som helst kom jag ner en timme senare och möttes av en kille med vältränade armar, rakad skalle och porslinsfasader i munnen. "du tog min tvättid..." sa han. "oj, förlåt. alltså, jag väntade en timme. och jag hade verkligen inga rena trosor..." sa jag. han flinade och sa att det inte gjorde något, men att han gärna fortsatte tvätta på sin tvättid. jag bugade och menade på att det absolut inte var några problem. "låt mig bara..." ursäktade jag mig och slängde in de nytvättade trosorna i torktumlaren och kickade igång centrifugen. samidigt pratade jag med sophia om nattens olämpligheter. när jag var i färd med att hänga upp lakan i torkrummet skulle han lämna tvättstugan. jag ursäktade mig än en gång. han menade än en gång på att det inte var någon fara. hade jag inte varit tjej kan jag slå vad om jag hade fått stryk.

comments
Postat av: THOMSEN GOES STOCKHOLM!

haha! samma sak hände mig en gång typ. Jag trodde att en hade tagit min tvättid eftersom jag var sen så tänkte jag att det var lugnt o stoppade jag i mina grejer och sen när jag kom ner så stod det en tjej där o tvättade.. jag bara men hallå.. sen visade sig att det var hennes tid o att jag kollat fel haha. Ändå ball!



Klart att du ska komma hit! När är ni klara med dramaproduktionerna? :)

2010-02-24 @ 21:04:03
URL: http://thomsen.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0