we're all in the same car.

enda sättet för mig att få en låt ur hjärnan, är att ersätta den med en annan. det löste robin idag, då hans manus hette "vi sitter i samma bil". inte dirket kopplat till bo kaspers egentligen, men det spelade ingen roll. den satte sig direkt. så nu har jag haft den i hjärnan på gymmet, inte särskilt gymvänlig vill jag påstå. sen hade jag den på hjärnan på vägen hem, vilket irriterade mina medpassagerare något. för om det är något den är, så är det vissel- och humvänlig. den fick även följa med in i tvättstugan, och där fick den stanna. sen var "animal" tillbaka på plats, och helt ärligt har jag hellre den på hjärnan än "vi sitter i samma bil"...


comments
Postat av: mandie

Kan du skicka över din låtlista du har när du tränar? :D Jag behöver mer springmusik!

2010-02-01 @ 20:39:51
URL: http://missroo.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0