a bunch of calories.

smärta. smärtan i mitt lår är obeskrivlig. jag var och tränade innan skolan i morse, och sprang 5 kilometer på 31 minuter och 30 sekunder. jag brände även 350 kalorier. jag nöjde mig dock inte med det, utan bestämde mig för att köra ett gäng utfall. mitt i ett utfall nyser jag, och sträcker då baksidan av mitt vänstra lår, och högra sidan av magen. synden straffar sig själv.

som tur är hade vi ett oförberett prov i början av första lektionen, och jag skrapade ihop 19 poäng av 21. detta gav mig en andraplats, och en parlamentet dvd. nöjd. att det visar sig att vi skall pitcha vår dokumentär idé på måndag istället för onsdag är inte lika nöjsamt. men vi löser det. det är min uppgift som producent att hålla humöret uppe. min grupp måste få bullar...



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0