and so i ran.

vaknade av att någon skrek utanför mitt fönster. blev ganska irriterad, och tyckte att de kunde hålla tyst. fick då panik när jag insåg att klockan var kvart över åtta, och att jag var tvungen att lämna lägenheten om 20 minuter. ställde mig frågan: "äta frukost eller locka håret?" 19 minuter senare sprang jag till tunnelbanan med havregryn i väskan och lockigt hår. i skolan pratar föreläsaren om dokumentärer, och jag gör allt för att försöka fokusera. och inte tänka på allt annat jag måste göra.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0