at least she's up.

ett tecken på att jag har/haft en god morgon är att jag hinner blogga. det som är något motsägelsefullt då, med detta blogginlägg, är att det faktiskt inte riktigt stämmer. gröten kokade över i micron och jag svor. tyst, för att inte väcka per.  gröt är kletigt och jobbigt att torka upp. nu är jag iallafall snart färdig för avgång, och ser fram emot en mycket produktiv dag. men mest ser jag fram emot eftermiddagsfikan med moa. och eventuellt per och martin. vi ska fika på il caffè som ligger vid rådhuset. kommer att bli oerhört trevligt.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0