back to my darker roots.

mina rötter är åter igen vad de borde vara. mörka. dessutom har hela håret fått en mörkare ton, precis som jag vill ha det. precis i tid till att hinna ljusna lite och se sådär firskt och snyggt ut på torsdag. för på torsdag gäller det. utbildning och workshop hela dagen, sedan middag och till sist utgång. kommer bli grymt. kommer dock behöva köra en halv makeover imorgon kväll. som sophia uttryckte det: "bli av med vinterpälsen". men det ser vi fram emot. nu skall jag dock krypa ner i min sköna säng, njuta av ett avsnitt av flash forward och vakna pigg och utvilad inför sista redigeringsdagen. somnar antagligen sedan till soundtracket till the assasination of jesse james. sjukt bra. tackar moa för det. och för dagens ordvits:

moa: var i halland ligger kvibille? ligger det österut?
emelie: nej, nordost.
moa: nord-ost. höhö...


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0