big tummy.

tre stora magar har suttit i soffan halva kvällen. två utav magarna var stora pågrund utav de många portioner spenatpannkaka som åts, medans den tredje magen var stor för att det ligger en bebis i den som bara växer och växer. jag vill att bebisen ska komma nu. vi har pratat om vad den skulle kunna heta, men inte minst kollat på vagnar den skulle kunna ligga i. barnvagnsdjungeln är inte nådig. även om det inte kommer att komma på frågan inom den närmsta framtiden, kan jag inte låta bli att bäva lita inför den dagen då det är min tur. förhoppningsvis har jag då en god vän som kan komma med kloka råd. nu ska jag välja kläder inför imorgon. taggad!

för övrigt måste ni verkligen testa spenatpannkakorna. det var seriöst det godaste jag ätit på länge. och så enkelt sen! ett tips är dock att göra mycket mer tzatziki än vad som står i receptet. snåla inte på det goda!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0