from left to right.

dramaövningarna är i full gån. jag har regiserat, varit regi ass och skall snart ge mig på ljud och sedan skådespeleri. den lilla pjäsen jag skall skådespela i heter "prozac". imorgon fortsätter vi med fler inspelningar, och jag har fått i uppgift att fungera som lärare på eftermiddagen. elle ja, det är jag som skall se till att alla städar efter sig och att all utrustning plockas in. jag kommer alltså vara the bad guy som tjatar på alla sådär på eftermiddagen när alla bara vill ut och dricka öl...

inte nog med det, har jag och amanda fått en jättehemlig, spännande extrauppgift. den är alltså jättehemlig. nu får det bli att ta en kaffe på dethär. och så lyssnar vi på lite musik. en skön gammal goding.


comments
Postat av: mamma

Vad kan det vara nu blir ju jag nyfiken. Kram

2010-01-21 @ 15:50:46

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0