i do read them aswell.

jag har hittat ytterligare en blogg jag gillar. precis som alla andra bloggare läser jag inte så värst många, men min lista på favoritbloggar längs upp till vänster i min webbläsare börjar fyllas på. det nya tillskottet heter tobias was here.

klicka gärna på bilden för att besöka tobias blogg. inte nog med att han lägger upp fina bilder har han knåpat ihop en mycket trevlig playlst på spotify som jag gillar en hel del. bilden har jag "lånat" av honom, vilket jag hoppas han kan tycka är okej.



comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0