london feeling.

jag ska prova kläder inför imorgon. men jag har ätit så mycket att jag inte ser klok ut i vad jag än tar på mig. passar därför på att dansa runt till lite musik som får mig att tänka på london. eller rättare sagt, jag kom att tänka på london och därför på anna. min fina anna som alltid lyssnade på drum n bass. spotify har faktiskt en hel del skön musik om man bara orkar leta runt lite. lyssnar just nu på en compilation från lovevolution san francisco 2009. nu, på med mera kläder...

comments
Postat av: denizs

haha tror att jag är den ända i världen som inte har spotify



haha det ska vara obehagligt!! ;D dem senaste dagarna med SL har varit hemska.. men kolla in i mina kategorier så hittar du all musik som jag någonsin lagt upp! :)



ps. haha klart du får skriva så!

2010-01-28 @ 21:54:19
URL: http://denizstrom.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0