lunch my day goddamnit.

vilket träningspass. jag körde på av bara satan, och kände mig oerhört nöjd när jag var färdig. efter träningen gick jag en promenad med både en god latte i hand och trevligt sällskap runt hornstull. det var verkligen skönt. blev dock väldigt hungrig, och rusade hem för att laga lunch. per blev jätteglad när jag serverade honom pasta carbonara och en sallad med tomat och paradis ost. hur gott som helst. som tack diskade han. sånt gillar jag... nu skall jag dock fortsätta med viktigheterna. städning, räkningar, mail och skoluppgifter hänger tunga över mitt huvud.

grym lunch efter grymt träningspass.

comments
Postat av: mamma

Er lunch ser väldig god ut fast fläskpannkaka går oxå bra

2010-01-20 @ 15:57:20

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0