my music, this week.

yep, efter att ha torkat tårarna och låtit snoret torka in knåpade jag ihop veckans playlist. att vi såg the boat that rocked, typ, igår kväll har absolut inget med listan att göra. och paint it black är inte min favorit stones låt, det är sympathy for the devil som tar den förstaplatsen. men den har redan varit med på en playlist, så näst bäst gillar jag paint it black. i'm waiting for the man är min favoritlåt med the velvet underground. perfect day med lou reed, ja ni fattar grejen med den. jag har aldrig lyssnat på joy division, men när the wombats sjunger om dem spritter det i mina ben. jag har heller aldrig lyssnat creedence clearwater revival, och därför inte heller på låten susie q. men thirsty merc sjunger om katie q, och det låter ju ungefär likadant.

1. paint it black . the rolling stones
2. i'm waiting for the man - the velvet underground
3. perfect day - lou reed
4. the wombats - let's dance to joy division
5. thirsty merc - katie q


(klicka på bilden för att lyssna på listan i spotify.)

comments
Postat av: Marina

hej:)!

allt bra med dig:)?

fin blogg du hade!

Kram

2010-01-05 @ 11:32:41
URL: http://mmarinas.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0