tired.

jag är trött. det har varit en riktig heldag. så jag fattar mig kort. idag har jag...

..och min dokumentärgrupp pitchet vår idé på tv4. det gick bra, men inte bäst. men det var lärorikt, plus att vi fick ett litet studiebesök på köpet.
...ätit lunch på grill. lunch på grill rockar fett.
...varit i varenda skoaffär längs med drottningatan med therese. jag köpte två par skor. och slängde ett par, ganska demonstrativt, i soptunnan. precis som sverker olofsson skulle ha gjort.
...fikat med therese.
...varit på avatar med göran och hans kompis emil. jag grät tre gånger och tycker att det var en fantastisk upplevelse. men skadad som jag/vi är kunde jag/vi inte låta bli att konstatera att den måste vara från 11 år. hon tjejen skrek ju inte "dra mig i svansen, dra mig i svansen!" en enda gång.
...kommit hem och börjat laga ugnspannkaka med bacon.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0