yo aya sofya ay like.

mmm, visst gillar vi ställen där man kan äta bra mat, billigt. även om vi idag inte åt för 100 spänn, smakade kyckligspettet för 138 på aya sofya (skånegatan 88) riktigt bra. först intogs det dock en oerhört god latte på 654 (nytorgsgatan 27) i trevligt sällskap. jag gillar trevligt sällskap. jag gillar den sortens sällskap som man aldrig träffat förut, men ändå kramar om för att det känns som att man känner varandra. förstår ni känslan? jaja, jag ska sluta jiddra och plocka av mig varje klädesplagg och istället hoppa i mysbyxorna. ikväll blir en mysig ensamkväll med film och choklad. upp och jobba 07.00 imorgon. pepp!

tänkte kolla in taking woodstock efter rekommendation. bilden är lånad från filmofilia.com.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0