killing no pain.

jag åt en halv pizza. och drack två folköl. resultat: tjock och kissnödig. det var en riktig pärs att cykla hem måste jag medge. men envis vinner. om inget annat så sparar hon pengar. kvällen har spenderats sittandes i vitabergsparken och gåendes läng söders gator. söder är fint. även om tatueringen värker. och man är kissnödig. och dehär bilderna som jag puckat nog raderade saknar ni nog inte så mycket ändå. men om ni gör det så lovar jag att ladda upp dem snarast.


Toots and The Maytals - Water Melon

managed to delete a few photos. i'm such an idiot. but i will try and locate them and post them soon. but til then, i'll try and post some new ones. and since tomorrow's tuesday, i probably will post mostly sweet sounds.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0