no air.

jag är nog en utav få som jublade lite inombords när jag vaknade idag. kan vara för att jag har världens härligaste jobb just nu. bestämde mig även för att cykla till skansen idag, och trots dålig luft i bakdäcket och växlar som krånglade kom jag fram i tid. så härligt att cykla på morgonen! då vi får besök av the ten tenors, lyssnar vi såklart på down under med men at work. nu ska jag ut och fota lite till bloggen.




rode my bike to work this morning. very lovely ride, even tho one of the tires was almost flat. at skansen today, preparing for tomorrow. the ten tenors are one of tomorrows guests. therefore we're listening to men at work - down under.


comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0