oh baby.

här är hon. världens sötaste baby stella. hon trivdes ganska bra i mitt knä. påpekade varken frisyren eller det faktum att jag antagligen luktade lite svett. jag har cyklat som en galning. från gubbängen till svt, från svt till västerbroplan, från västerbroplan tillbaka en bit, sen tillbaka till västerbroplan och sen till medborgarplatsen. förhoppningsvis skall det redigeras bröllopsfilm ikväll med en bestman jag aldrig träffat förut. spännande. en öl på det? ja antagligen. och sen cykla hem. vem behöver sl-kort i detta vädret?



this is baby stella. she's amazing. i love her and her parent to bits. and see, she doesn't care about my new haircut what so ever! i've been riding my bike back and forth through the whole city. who needs a busspass when the weather's like this?

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0