working hard.

sitter på jobbet och skriver en artikel om det brudpar som skall gifta sig, i direktsändning, i allsång på skansens extrasändning den 10 augusti. de är hur söta som helst och såklart snornervösa inför detta. tror jag det. jag hade kissat på mig. i vilket fall som helst är det skönt att kunna ha uppsatt hår. även om jag dragit mig lite för det. och chefens reaktion blev just den jag trodde: "men vad har hon gjort?!" sen frågade hon om hon var tvungen att säga att hon tyckte det var fint. hon är härlig, men ärlig min chef.



at work, showing off my new haircut. my boss shouted: "what has she done?!" - kind of the reaction i expected. anyways, better finish my article...

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0