and then we sang in kungsträdgården.

min praktikplats medför en massa roligheter. idag for (nästan) hela allsång på skansens webbredaktion till kungsträdgården, och medans linn filmade när frida fick glada besökare att sjunga allsånger med henne, passade jag på att göra en liten enkät. den kommer upp på svt.se/allsang så fort jag får till den. det är lite klurigt, minsann. men snart är jag en fena på att webbpublicera på svt. eller det säger iallafall karolina att jag kommer bli.

stockholm i mitt hjärta hade dessa killar iallafall lite koll på.


comments
Postat av: mamma

Du verkar trivas och det känns bra även om det bara är din andra dag.

kramar

2010-06-15 @ 17:34:15

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0