baby baby.

nu middag. helt slut. innan dess lämna skor till fanny. lämna smink och bok till therese. och så massa massa massa massa mys med baby stella. hon är en sådan fighter. stark, fin och så log hon mot mig. sen kräktes hon på mina shorts. men det gjorde inget, för hon log mot mig med ett leende som sa något i stil med "so sue me love, jag är bebis, det är sånt vi gör..." imorgon är en ny dag. så jag lyssnar på gammal och trygg musik. bäst så. trygghet är lite av det som jag behöver just nu.

trött? jag? bah, aldrig...

junior boys - in the morning (alex smoke remix)

busy busy bee. after work i went to see baby stella. she puked on me. but it's ok. she's only one month. and i guess that's what one month's old babies do. having dinner as i write, trying to calm down to get ready for bed. listening to sweet sounds, to make it a little easier.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0