love you.

jag kommer att sakna min klass. sakna den och längta tills vi ses igen om si sådär ett halvår?! galet. men kul hade vi igår! tack alla!

nachosen var oerhört populära.

mmm, tacos!

en skåning vet hur en tortilla ska rullas.

söta carolina och söta amanda.

självklart dokumenterades kvällen.

jag gillar min hatt.

söta amanda och söta ema.

hela gänget i bussen.


i'm gonna miss my mates from school. we're all going to be out and about doing our work experience at different placecs and won't be back in school in six months or so. some of them are even going to f-ing colombia. strange.

comments
Postat av: Manda

Hihi jag fick vara söt 2 gånger :)

2010-06-24 @ 17:49:01
URL: http://missroo.blogg.se/
Postat av: emelie

såklart mandy ;)

2010-06-25 @ 13:26:43
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0