pan pizza.

vi börjar bli trötta nu. vi är några få elever som sitter i skolan och klipper våra dokumentärer. för att hålla energin uppe är vi noga med att äta ordentligt. jag vet inte vad det var som hände där på ica, men jag köpte två pan pizzor. när vi sitter och äter säger tapio: "det där ser väldigt bisarrt ut..." jag försöker då ursäktande förklara att jag inte ätit pan pizza på femton år. "nej nej," avbryter han, "jag menar att du äter med sked".



don't know what i was thinking when i bought pan pizza for dinner.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0