skatergirl.

jag blev nästan blöt. bara nästan. för när jag steg av bussen började det regna, men som tur är hade therese och jonas bjudit in till frukostlunch. och det tar bara två minuter att knata till dem. frukostlunchen var gudomligt god, och sen köpte jag jonas skateboard för trehundra riksdaler. jag ska verkligen sätta igång med dethär nu. på riktigt. härligt. ser fram emot skrubbsår på knäna och magknipande skratt med moah. summer, i'm ready! come get me!


the drums - i need fun in my life.

today i bought jonas' old skateboard since he bought a new one and am so damn ready for summer.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0