suck it out loud.

första riktiga dagen avklarad. ser redan fram emot imorgon! men först ska jag räserlaga mat, och sedan slänga mig i soffan för att avverka de två första avsnitten av true blood säsong tre. som jag har längtat. hade först tänkt ringa över lite sällskap till ikväll, men no need for that när joe manganiello is in, the house.

joe manganiello spelar varulven alcide. bilden lånades här.


my first day at "allsång på skansen" went very well. but i'm right now very, very tired and are looking forward to having dinner together with my new favourite hunk in true blood, joe manganiello. did i say, hello friend?

comments
Postat av: dannjella

det är väl han som spelat i one tree hill? :p

2010-06-15 @ 18:34:37
URL: http://kdg.blogg.se/
Postat av: emelie

aaaatt det är :) tydligen. jag kollar inte på one tree hill. men jo, visst är det!

2010-06-15 @ 23:04:45
URL: http://emeliebodilelisabet.blogg.se/

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0