sweet monday.

rippar ett välanvänt uttryck och säger som såhär: vart tusan tog mitt liv vägen? jag gnäller inte, utan konstaterar bara. att jag på fullaste allvar varit i skolan mer än jag varit hemma den senaste veckan, och att jag på fullaste allvar trodde att det var fredag idag. tur att man har härliga klasskamrater att mysa med på morgon i väntan på screeningen av våra studioprogram. ska bli så spännande att se det, har inte sett slutresultatet än!

låten som spelats mest i min spotify den senaste veckan.


guess what? i'm in school. i know. on a monday. wierd. i'm tired but excited. we're screening our studio programmes today, and i haven't seen ours yet. so i'm very, very excited!

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0