tired for all the right reasons.

jag är helt slut. efter sändningen igår drog vi ett gäng till gröna lund. där firade vi vår framgång med att åka insane, dricka öl och kolla på teddybears. helt okej spelning. något annat som också var helt okej var fred falke och avicii's spelning på strömparterren. dessvärre hade jag hoppats på att det skulle vara top notch. men men, vi dansade en stund och vid tre föll jag i djup sömn bredvid sofia. idag blir en lugn och skön bakisdag med ensam mys.

jag och busflickor.

jag och buspojkar.

teddybears sthlm.

strömparterren.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0