what wedding?

jag vet inte hur ni mår men jag vaknade iallafall lite småbakis, med viss lördagsångest, och skickade iväg ett sms till en utav mina pojkar och bad om att vi skulle ses en timme senare. detta förslag var välkommet från hans sida så om en timme, det vill säga en och en halv timme senare än tänkt, skall vi ses i skolan för att ta tag i denhär fantastiska dokumentären vi klipper ihop. innan dess njuter jag av frukost och jakob hellman. jag vet inte vad ni ska göra men jag ska då inte stå vid någon bro och vinka till någon som gifter sig.


jakob hellman - vara vänner.

i'm slightly hung over. but on my way to school. on a saturday. this sucks.

comments

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0