wrong number.

ikväll har jag haft en ovanlig sms konversation.

okänt nummer: hur länge ska du va där? du får skynda annars hinner vi inte
jag: det där smset kom nog inte till rätt person..
okänt nummer: vem e du?
jag: emelie
okänt nummer: emelie vem?
jag: emelie. vem är du?!
okänt nummer: jag e andreas.. han som såg din bror den där kvällen..
jag: du är nog helt fel ute är jag rädd för jag har ingen bror.
okänt nummer: david?
jag: jag har alltså ingen bror, vet inte vem du är och inte vem david du menar heller för den delen.
okänt nummer: jaja vi säger så

someone texted me, but apparently he had been given the wrong number from a girl he'd hooked up with. he had quite a lot of trouble dealing with the fact taht he'd got b.u.r.n.e.d!

comments
Postat av: marcus palm

LOL haha vilken mupp :)

2010-06-09 @ 10:21:32
URL: http://www.marcuspalm.com

this is not a commercial spot. all comments containing any type of advertising will be removed.

name:
remember me?

e-mail: (not published)

url/blog address:

your comment:

Trackback
  • go back home
  • emelie



    Min profilbild

    emeliebodilelisabet

    bla bla bla bla bla bla bla bla bla
    RSS 2.0